kvinne som sitter ved en pult og smiler

Kaffe og bøker på Nasjonalbiblioteket

Inventum RTD er ny kaffeleverandør til Nasjonalbiblioteket i Mo i Rana. Oppdraget vant vi på anbud – og leveres med høy servicegrad og ekte arbeidsglede!

mennesker i resepsjonsområde

God kaffe og oppfølging med Inventum som kaffeleverandør

Dypt inne i fjellet, ved Nasjonalbibliotekets enorme arkivhaller i Mo I Rana, lagres kulturarven vår trygt og godt, både fysisk og digitalt. For de ansatte der er gode kaffeløsninger viktig for trivsel og arbeidsglede – og det skal vi i Inventum RTD sørge for at de får i mange år som deres nye kaffeleverandør.
 
Her vant vi oppdraget gjennom anbud, bl.a. på grunn av vår nærhet og leveransedyktighet over tid.
 
– Nasjonalbiblioteket er et godt eksempel på at vi vinner frem i anbudsprosesser, og at vi blir foretrukket grunnet den gode servicegraden, forteller Finn Løkås, daglig leder ved Inventum RTD.
 
I avtalen inngikk service og vedlikehold og leveranse av både kaffemaskiner og kaffe. Dette sikrer kontinuitet i driften – og god kaffe til enhver tid for Nasjonalbibliotekets 200 ansatte.

Service som verdsettes

God kaffe er så mye mer enn bare en kopp svart væske. I en travel hverdag er det fint å slippe å tenke på alt det som følger med en moderne kaffemaskin, slik som service. Det tar Inventum seg av. Utover generelt vedlikehold, slik som tømming av kaffegrut og enkel rengjøring, er kaffe nå en enkel affære for Nasjonalbiblioteket.
 
Maskinene de har fått er ferskbryggere med muligheter for flere kaffetyper med og uten melk, samt kakao. Påfyll av råvarer, slik som kaffebønner, melkepulver og kakaopulver er enkelt og intuitivt. Og dersom det skulle være noe, vet de at vi sjelden er langt unna.

 

Fornøyde kunder

Lena Tanina Kristiansen, ansvarlig for sentralbord og rekvisita ved Nasjonalbiblioteket, er strålende fornøyd med leveransen:
 
– Vi på Nasjonalbiblioteket er veldig godt fornøyde med Inventum RTD. De hadde det beste helhetlige tilbudet på kaffemaskiner. Vi er veldig godt fornøyde med deres tjenester, de tilbyr god service og de kommer når man ringer. Det beste er at de har gode fagfolk som vet hva de driver med, forteller Lena.
 
At vi kan levere godt, også på anbud, skyldes med andre ord størrelsen vår, og at vi har erfaringen som trengs. Det vektlegges og er ofte utslagsgivende i anbudet, og det kan vi takke dedikerte medarbeidere for som hver dag går på jobb for å gjøre én ting: Å levere alt til kontoret – med ekte arbeidsglede med på kjøpet.
 
Slikt blir det bra kaffe av, bare spør Nasjonalbiblioteket!